Terug

Aanmelding

Een aanmelding kan via verschillende wegen gebeuren: - Via de zorgvrager zelf. - Via de omgeving van de zorgvrager. - Via de reeds betrokken hulpverleners van de zorgvrager. Na aanmelding werken wij met een intakeformulier. Deze vind je terug op onze website onder Documenten en in je mailbox na telefonische aanmelding. Graag krijgen we dit na aanmelding via mail terug. Zo kunnen ook wij ons het beste voorbereiden op het intakegesprek. Dit document betekent niet dat de noden en/of hulpvraag gedurende de begeleiding niet kunnen/mogen veranderen.

icon

Belangrijk: We verwachten dat de zorgvrager ook zelf bereid is om onze begeleiding op te starten.

Ook bij de aanwezigheid van mentale en/of fysieke beperkingen worden de mogelijkheden tijdens de intake besproken. Tarieven: - Intakegesprek (+-90 min) = 55 euro. - Opvolggesprek (+-60) = 45 euro. Bij huisbezoeken buiten een straal van 10 km van onze bureaus in Heultje en Rijmenam rekenen we 0.5 euro per km. Bij telefonische/online contacten rekenen we een consult aan vanaf 15 min.